گارانتی و شرایط گارانتی شرکت پرتو نگاه ایمن الکترونیک
گارانتی:
کلیه خدمات گارانتی بهصورت رایگان ارائه میشود.
محصولات سری Economy دارای دو سال گارانتی هستند
محصولات سری Professional دارای سه سال گارانتی هستند.
توجه: مطابق با شرایط مندرج در قراردادهای خرید خاص، امکان تغییر مدت زمان گارانتی وجود دارد. کلیه پذیرشهای مربوط به خدمات پس از فروش تنها با فرم تکمیلشده خدمات انجام خواهد شد.
.
شرایط گارانتی:
مخدوش شدن یا حذف شماره سریال (کنترل کیفیت نهایی) از روی دستگاه منجر به ابطال گارانتی خواهد شد.
باز کردن یا دستکاری سختافزاری توسط افراد غیرمجاز و هرگونه تغییر یا از بین رفتن نرمافزار داخلی محصول، باعث ابطال گارانتی میشود.
شرکت پرتونگاه ایمن الکترونیک مسئولیتی در قبال اطلاعات ذخیرهشده بر روی هارددیسکها و حافظههای جانبی ندارد.
تجهیزات نظارت تصویری، بهویژه دوربینهای نصبشده در فضای باز، حساسیت بالایی به جریانهای القایی و شوکهای الکتریکی دارند. این عوامل میتوانند موجب ایجاد نویز، کاهش کیفیت تصاویر و خرابی پورتهای ورودی و خروجی شوند. استفاده از کابل ارت در این تجهیزات برای کاهش این مشکلات ضروری است.
استفاده از آداپتورهای غیر استاندارد برای تغذیه دوربینها میتواند در کوتاه یا بلندمدت به دوربینها و سیستمهای ضبط تصاویر آسیب برساند؛ بنابراین از استفاده از آداپتورهای غیراصل پرهیز کنید.
کابلهای انتقال تصویر (HDMI) نامرغوب و غیر استاندارد، علاوه بر افت کیفیت تصویر، میتوانند به پورتها و مدارهای دستگاه آسیب برسانند.
خرابیهای ناشی از ضربه، شکستگی، استفاده از ولتاژ و جریان نامناسب، ورود مایعات، شوک الکتریکی، کار در محیطهای دارای گرد و غبار زیاد یا رطوبت بالا، زنگزدگی و آسیبهای ناشی از اتصال به دستگاههای جانبی غیر استاندارد، مشمول گارانتی نمیشود.
فک پلمپ، تعمیر، تغییر و دستکاری مدارهای الکترونیکی توسط مراکز غیرمجاز یا افراد غیر از کارشناسان بخش گارانتی شرکت پرتونگاه ایمن الکترونیک موجب ابطال گارانتی میشود.
مشکلات ناشی از تماس با مایعات، مواد شیمیایی، گرد و غبار زیاد، دمای محیطی نامناسب (خارج از محدوده تعیینشده توسط سازنده) و بهطور کلی آسیبهای ناشی از نگهداری نادرست، تحت پوشش گارانتی نیستند. در صورت زمانبر بودن تعمیر، بنا به درخواست مشتری، کالای جایگزین ارائه خواهد شد.
در صورت عدم امکان ارائه کالای جایگزین، به ازای هر هفته تأخیر، یک ماه به گارانتی محصول افزوده میشود.
اگر محصولی در دوره گارانتی از چرخه تولید خارج شده باشد، با کالای مشابه جایگزین و مابهالتفاوت ریالی آن تسویه میشود.
در صورت تکرار عیوب در کالاهای تحت گارانتی، محصول معیوب تعویض خواهد شد.
در شهرهایی که دفاتر خدمات پس از فروش شرکت پرتونگاه ایمن الکترونیک فعال هستند، مشتری موظف است از طریق این دفاتر نسبت به ارسال محصول معیوب اقدام کند.
برای انجام امور گارانتی، تنها دستگاه معیوب را ارسال کرده و از ارسال کارتن و متعلقات خودداری نمایید (مگر اینکه شماره سریال تنها روی جعبه دستگاه درج شده باشد).
باتریها دارای سلولهای مصرفی هستند که با گذر زمان کاهش ظرفیت پیدا میکنند. این کاهش ناشی از استهلاک طبیعی است و تحت پوشش گارانتی قرار نمیگیرد.
هرگونه آسیبدیدگی ناشی از بستهبندی نامناسب در زمان ارسال بر عهده خریدار بوده و شرکت مسئولیتی در این مورد ندارد.
در صورت تغییر آدرس یا شماره تماس، به بخش خدمات پس از فروش اطلاع دهید؛ در غیر این صورت، تمامی عواقب احتمالی بر عهده مشتری است.
در صورت وجود عیوب ذاتی سختافزاری در شش ماه نخست گارانتی، دستگاه معیوب مشمول تعویض خواهد شد.
ضربه فیزیکی به تجهیزات، به منزله خروج محصول از پوشش گارانتی شرکت پرتونگاه ایمن الکترونیک است.
هرگونه بروزرسانی نادرست نرمافزار (OS ,BIOS) دستگاه یا استفاده از نسخههای نامناسب آن باعث ابطال گارانتی میشود.
توصیه میشود قبل از ارسال دستگاههای ذخیرهساز به واحد گارانتی یا صدور مجوز دسترسی از راه دور، حتماً از اطلاعات خود نسخه پشتیبان (Back Up) تهیه کنید. در صورت از بین رفتن اطلاعات طی فرآیند تعمیر، شرکت مسئولیتی نخواهد داشت.
در صورت تمایل به استفاده از خدمات تعمیرات شرکت با پرداخت هزینه، پس از هماهنگی و ارسال دستگاه، کارشناسان فنی پس از تست و اعلام هزینه، در صورت تأیید مشتری، فرآیند تعمیر را آغاز میکنند. قطعه تعمیر یا تعویضشده دارای شش ماه گارانتی پس از تعمیر خواهد بود.
شکستگی، خمیدگی، فرورفتگی یا تابخوردگی در بدنه مانیتور و درگاهها بر اثر فشار یا ضربه، تحت پوشش گارانتی قرار نمیگیرد.
شکستگی صفحه نمایش، ایجاد لکههای سفید و مشکی ناشی از فشار، محصول را از گارانتی خارج میکند. استفاده از کابلهای رابط یا آداپتورهای معیوب که در عملکرد مانیتور اختلال ایجاد کند، موجب ابطال گارانتی میشود.
اثرات ناشی از نمایش مداوم تصاویر ثابت و آسیبهای ناشی از تمیز کردن غیراصولی صفحه نمایش موجب ابطال گارانتی میشود.
بر اساس استاندارد شرکت سازنده، در صورتی که تعداد پیکسلهای سوخته یا روشن مانیتور بیش از ۵ عدد باشد، شامل ضمانت تعویض خواهد بود. ل
وازم جانبی مانند کنترل، آداپتور و کابلها تنها تا ۳۰ روز از تاریخ فاکتور رسمی و در صورت وجود عیوب ذاتی تحت گارانتی رفع عیب خواهند شد.
در صورت بروز حوادث غیرمترقبه مانند سیل یا زلزله که امکان ارائه خدمات گارانتی را مختل کند، مدت زمان آن به گارانتی محصول اضافه میشود.
خرابی قطعات مصرفی در مواردی مانند کلید پاور، شکستگی پین سیمکارت، خرابی کابلهای پیچخورده یا شکسته، و خرابی سوکتها ناشی از استفاده زیاد، تحت پوشش گارانتی قرار نمیگیرد.
عنوان مرکز | استان | شهر | تلفن | آدرس | |
---|---|---|---|---|---|
آتش ستیز اسپادانا | اصفهان | اصفهان | 03132354245 | اصفهان خیابان طالقانی جنب بانک سپه(کوچه 14) | |
آلفا فن آوران سپندار | تهران | تهران | 02188504561 | میدان آرژانتین بلوار بیهقی نبش دوازدهم شرقی ساختمان نرگس پلاک 9 طبقه پنجم واحد 9 | |
فناوران ماد هگمتان | همدان | همدان | 08138343771 | همدان خیابان بوعلی کوچه میخک ساختمان نگار پلاک 1 طبقه همکف | |
مبتکران امن گستر شرق | خراسان رضوی | مشهد | 05131902 | مشهد سناباد خیابان شهیداسداله زاده بین خیابان سناباد 16 و 18 پلاک 198 طبقه سوم | |
هوش سیستم گیل | گیلان | رشت | 01334200 | گیلان رشت میدان جهاد بلوار شهدای گمنام کوچه 22 ساختمان پیام نور شرکت هوش سیستم گیل |